هایر

معرفی

این گروه همواره “صحت در عملکرد” را سرلوحه کاری خود قرار داده و لذا “حسن شهرت در بازار” را در کارنامه خود ثبت نموده است. مراکز فروش: هم اکنون این شرکت به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش برندهای ذکر شده در ایران، با تدوین ضوابط و استانداردسازی 3 شعبه در سراسر کشور و بیش از 400 مرکز فروش و کنترل های دایمی محسوس و نامحسوس آنها مشغول به ارایه خدمات به مصرف کنندگان در سراسر کشور می باشند. خدمات پس از فروش: این شرکت با دارا بودن بیش از 600 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، پشتیبانی از محصولات صوتی و تصویری سونی، دستگاه های تهویه مطبوع تی سی ال، تلویزیون های تی سی ال و لوازم خانگی هایر را در بهترین سطــوح ارایه می دهد. شایان ذکر اینکه رتبه های جهانی بخش خدمات پس از فروش شرکت بازرگانی ایران (ایرانکو)، باعث گردیده است تا بیش از 12 کشور از قاره های مختلف جهت آموزش برخی امور مهندسی در این شرکت تحت آموزش قرار گیرند.

تاریخچه

هسته اولیه گروه شرکت های بازرگانی ایران (ایرانکو)، در سال 1363 فعاليت خود را در زمينه واردات لوازم صوتي و تصويری خانگي، فروش و خدمات پس از فروش آغاز نموده است. اين شركت در پیشینه خود نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلفـــی نظیر سونی، آیوا، تی سی ال و هایر را دارا می باشد. هم اینک گروه شرکت های بازرگانی ایران (ایرانکو) نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش برندهای زیر می باشد: • محصولات صوتی و تصویری سونی • تلویزیون های تی سی ال • محصولات تهویه مطبوع تی سی ال • محصولات تصویری هایر • لوازم خانگی هایر

محصولات تولیدی

دفتر مرکزی

021-6460

سال تاسیس

1363

نشانی

مشاهده همه محصولات